آذین
خدمات ترجمه کتاب و ارسال درخواست ترجمه کتاب
ن : آذین ت : سه شنبه 9 آبان 1402 ز : 17:12 | +

از جمله مهمترین خدمات دستیاران ترجمه می توان به خدمات ترجمه کتاب در زمینه های تخصصی دانشگاهی، علمی، فرهنگی و هنری اشاره کرد. با توجه به تقاضای عمومی برای ترجمه کتاب، این گروه بر روی جذب مترجمان شایسته و توانمند در اکثر حوزه های محتوایی تمرکز کرده است تا ترجمه ای با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب و رقابتی ارائه دهد. بسیاری از خوانندگان این سوال را در ذهن خود دارند: چگونه یک کتاب را ترجمه می کنید؟ یا مراحل ترجمه کتاب چیست؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

 

مراحل ترجمه کتاب

مراحل ترجمه کتاب به گونه ای تنظیم شده است که در طی این فرآیند دستیار ترجمه از مشخصات دقیق فایل ترجمه و خواسته های مشتری کاملاً آگاه باشد تا نتیجه کار ترجمه کاملاً با خواسته های مشتری مطابقت داشته باشد. همچنین سعی می کنیم تمامی معیارها را در نظر بگیریم که برای دستیابی به ترجمه ای عالی از کتاب، نتیجه کار ترجمه از نظر تکنولوژی ترجمه با کیفیت بالا، قیمت مناسب و تحویل به موقع تضمین شده باشد.

 

1- ثبت درخواست ترجمه کتاب

اطلاعات درخواست ترجمه کتاب خود را از طریق فرم ثبت درخواست ترجمه تکمیل و ارسال کنید.

 

2- دریافت درخواست را تایید کنید

پس از ثبت نام و ارسال اطلاعات ترجمه کتاب، تاییدیه دریافت سفارش از دستیار مترجم به ایمیل شما ارسال می شود و می توانید برای مکاتبه با اپراتور پیام خود را به همان آدرس ایمیل ارسال کنید.

 

3- محتویات برنامه را بررسی کنید

اپراتور محتوای سفارش را اسکن می کند تا مترجمان متخصص در این زمینه را شناسایی کند و قیمت و زمان تحویل را بر اساس تعداد کلمات، زبان ترجمه و غیره محاسبه می کند.

 

4- برآورد هزینه ترجمه کتاب

پس از بررسی محتوای سفارش، برآورد هزینه، تخفیف حجم تا 20 درصد، زمان تحویل، نمونه ترجمه و شرایط پرداخت از طریق ایمیل برای کارفرما ارسال می شود.

 

 

5- تایید کیفیت و شرایط

کارفرما در خصوص برآورد قیمت، زمان تحویل و شرایط پرداخت بررسی های لازم را انجام داده و در صورت تایید شرایط و کیفیت نمونه ترجمه، نتیجه را اعلام خواهد کرد.

 

6- پرداخت و شروع ترجمه

پس از تایید شرایط و تکمیل امور مالی، ترجمه شروع می شود و کارفرما می تواند ترجمه خود را قسمت به قسمت در بازه زمانی مشخص دریافت کند و پرداخت به صورت یکجا و اقساطی انجام می شود.

this

7- بررسی کتبی و تخصصی

در تحویل بخش به بخش، هر بخش ترجمه، خوانده و تحویل داده می شود. پس از اتمام ترجمه، مطالب به صورت کامل، تخصصی، روان و بدون غلط املایی نهایی می شود.

 

8- دریافت فایل نهایی

فایل نهایی ترجمه کتاب به کارفرما تحویل داده می شود. همچنین کارفرما پس از ارسال پرونده نهایی می تواند اصلاحات خود را حداکثر تا یک ماه ارسال کند تا رفع شود




بهترین ارائه دهنده ی سرور مجازی در ایران
ن : آذین ت : پنج شنبه 15 دی 1401 ز : 15:49 | +

انتخاب یک سرویس میزبانی مناسب همیشه یکی از مهم‌ترین مسائل وب‌مسترها بوده است. از محبوب‌ترنی انواع آن می‌توان به سرور مجازی یا همان وی پی اس، اشاره کرد. انواع مختلف این سرورها، ازجمله خارجی و ایرانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. اما همچنان پرسش بزرگی در این باره مطرح است، چه شرکت‌هایی بهترین خدمات سرور مجازی را ارائه می‌دهند؟ اگر به‌دنبال بهترین ارائه دهنده ی سرور مجازی ایران هستید، در با این مطلب با بهترین گزینه‌ها آشنا می‌شود.

سرور مجازی ایران چه تفاوتی با سرور مجازی خارجی دارد؟

همانطور که احتمالا از نام این سرورها حدس می‌زنید، تفاوت این دو نوع از سرورهای مجازی به موقعیت جغرافیایی دیتا سنترهای آنها که سرورهای میزبان در آنها قرار دارد، مربوط می‌شود. برای مثال، در دیتا سنترهای پارس، آنلاین، آسیاتک، همراه اول و برج میلاد، دیتاسنترها در داخل ایران قرار دارند. اما در مورد سرور مجازی فرانسه،  در دیتاسنتر OVH از شما میزبانی می‌شود.

موقعیت جغرافیایی دیتاسنترها از آنجایی مهم هستند که این مراکز استاندارد، امکانات پیشرفته مانند سیستم خنک کنندگی، تهویه اختصاصی و ... را ارائه می‌دهند تا شرایط لازم برای نگهداری از سرورها مهیا شود.

سرور مجازی ایرانی بخریم یا خارجی؟

انتخاب بین سرورهای مجازی ایرانی و خارجی یکی از مهم‌ترین مسائل در خرید سرور مجازی است. در نوع ایرانی، اصله بین سرور و مخاطب کمتر است، درنتیجه، سرعت شبکه و انتقال داده‌ها به سرور افزایش پیدا می‌کند. قطعا این موضوع برای کاربران ایرانی که نزدیک به دیتاسنترهای ایرانی قرار دارند، صدق می‌کند. همچنین، این سرورها نسبت به نوع خارجی آنها هزینه کمتری دریافت می‌کنند.

نکته مهم دیگر در انتخاب سرور خارجی یا ایرانی آن است که امروز ارتباط ایران با اینترنت جهانی بسیار پردردسر است. در بسیاری از مواقع اتفاق افتاده که دسترسی به اینترنت جهانی قطع شده باشد، درنتیجه وبسایت شما در معرض خطر قرار می‌گیرد. با این اوصاف، استفاده از سرورهای مجازی ایرانی اطمینان بیشتری برای شما ایجاد می‌کنند.

چگونه بهترین ارائه دهنده سرور مجازی را انتخاب کنیم؟

اگر می‌خواهید در انتخاب سرور مجازی ایران بهترین انتخاب را داشته باشید، باید برخی از فاکتورها را در نظر داشته باشید. یکی از این فاکتورها، قیمت سرور مجازی است. قیمت سرور مورد نظر نسبت به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌‌دهد باید مقرون به‌صرف باشد. عواملی مانند موقعیت دیتاسنتر، میزان منابع شامل CPU و رم، فضای هارد دیسک، پورت شبکه، مدیریت سرور، امکانات سخت‌افزاری مانند نوع مجازی‌ساز، دسترسی‌ها و … در تعیین قیمت سرور مجازی تاثیرگذار هستند.

بهترین ارائه دهنده سرور مجازی در ایران کدام شرکت است؟

از آنجایی که روز به روز به تعداد سرورهای مجازی در ایران اضافه می‌شود، شما هنگام خرید از یک شرکت باید با ویژگی‌هایی که آن را به بهترین شرکت ارائه دهنده ی سرور مجازی تبدیل می‌کند آشنایی داشته باشید.

·         خدمات پشتیبانی: معمولا ارائه دهنده‌های سرور مجازی خدمات پشتیبانی مربوط به آنها را ارائه می‌دهند. در این صورت، باید بدانید که شرکت مورد نظر گزینه مناسبی است.

·         اعتبار شرکت ارائه‌ دهنده: هرگز به شرکتی که نماد اعتماد الکترونیک ندارد اعتماد نکنید. در صورت وجود این نماد هم برای خرید از شرکت مورد نظر، محبوبیت و شهرت آن را درنظر داشته باشید. از خرید از شرکت‌هایی که مشتریان ناراضی زیاد دارند خودداری کنید.

·         ارائه فایروال و تجهیزات امنیت شبکه: بدون شک کیفیت لود وبسایت و پروژه بسیار اهمیت دارد. هنگام خرید سرور مجازی، این موضوع را درنظر داشته باشید که ارائه دهنده سرور از تجهیزات فایروال و کنترل و دفع اتک در سطح دیتاسنتر و شبکه اختصاصی خود استفاده کند.

·         ارائه سرور مدیریت شده: شما برای استفاده بهینه از منابع سرور باید آن را پیکربندی کنید. این کار به مهارت تخصصی نیاز دارد، اما اگر شرکت ارائه دهنده سرور مجازی معتبر باشد، در دوره قراداد شما خدمات مدیریت سرور را هم در نظر می‌گیرد.

جمع‌بندی

در این مطلب، علاوه‌بر بررسی تفاوت‌های بین سرورهای مجازی ایران و خارج، ویژگی‌های بهترین شرکت‌های ارائه دهنده ی سرورهای مجازی ایران را بررسی کردیم. اکنون برای ما بنویسید که نظر شما درمورد  بهترین شرکت‌های ارائه دهنده سرور مجازی در ایران چیست؟ اگر سوالی در این مورد دارید حتما برای ما بنویسید.

 




ریسه LED دکوراتیو 3.5 متری
ن : آذین ت : یک شنبه 12 بهمن 1399 ز : 11:57 | +
ریسه LED دکوراتیو 3.5 متری

قابل استفاده در فضای داخلی و  خارجی

جلوه خاص دکوراسیون شما

بیش از 8 مدل رقص نور


 



ریسه LED دکوراتیو 3.5 متری با رقص نور بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش منزل ویا اتاق شما است. انعطاف پذیری بالا، شفافیت سیم، مصرف پائین، طول 3.5متری و تنوع حالت های نوردهی، این نوع ریسه را برای تزئین اتاق عقد یا نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره ها، دور آلاچیق و ... و بطور کلی محیط های داخلی و خارجی ساختمان مناسب ساخته است. استفاده از آن به دلیل داشتن دوشاخه معمولی بسیار آسان است و فقط کافیست آنرا به پریز برق متصل نمائید تا شروع به کار نماید. با زدن کلید کوچکی که همراه ریسه است می توانید نوع رقص نور را انتخاب نمائید. همچنین می توانید تمام ریسه را بدون رقص نور، ثابت روشن نگه دارید. با توجه به اینکه این ریسه با برق 220 ولت کار می کند، نباید ریسه را در محیط های خیلی مرطوب استفاده و یا در آب غوطه ور نمود.




ویژگی های ریسه LED دکوراتیو 3.5 متری :
- وجود برد کنترلر جهت اعمال و یا تغییر افکت رقص نور
- قابل استفاده در فضای داخلی و  خارجی
- ارسال رنگ ریسه به صورت رندوم
- کارکرد با برق 220 ولت شهری
- جلوه خاص دکوراسیون شما
- بازه توان مصرفی : 50 وات
- بیش از 8 مدل رقص نور
- سبک و انعطاف پذیر
- طول ریسه 3.5 متر


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد